Hälsoresa till Tervis Pärnu

Varje år åker vi till Pärnu för att få många härliga behandlingar, bada njuta och må gott.

Vill du följa med till Pärnu vi är ca: 14 stycken från vår förening och några fler från Karlstads föreningen som åker tillsammans med Peters buss.

Resan startar i Kristinehamn på förmiddagen den 10 september, vi är borta 9 dagar. Pris: 5695:-

I resan ingår det läkarbesök ca 18 behandlingar: massage, örtpärlebad. magnetbehandlingar, parafinbehandlingar, saltkammare och mycket mer. Läkaren gör tillsammans med "patient" upp ett lämpligt behandlingsprogram. Det finns tillgång till qigong, vattengymnastik, vanlig gymnastik en stor badanläggning med 5 olika sorters bastu. Underhållning i stort sett varje kväll, tre mål mat om dagen ingår. Barer för fika eller kvällsddrink på 5 våningen med fin utsikt över havet, men där får man betala själv.

Pärnu är en handikappvänlig stad, inga backar, fina promenadvägar, man kan hyra cykel eller stavar.

Det finns mycket fint att handla till bra priser, vill man så kan man gå på trevliga restauranger på egen hand eller följer med de övriga som åker med i bussen. Det brukar vara en trevlig kväll på en rysk restaurang då blir vi körda från dörr till dörr med buss.

Havet ligger nära hotellet där kan man gå och strosa på den kilometerlånga stranden.

Ring till kansliet vid intresse och anmäl dig, det går bra att ta med sig en vän om inte bussen är fullbokad.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!